Overschiestraat 182, 1062 XK Amsterdam
(020) 2051 464
klantenservice@verhelpenergieproblemen.nl
Meest gestelde vragen
Hoe werkt de overstap?
VEP zorgt ervoor dat dit moeiteloos verloopt. In samenwerking met uw (huidige) leverancier. Zelf hoeft u hiervoor niets te doen. Per e-mail of per post ontvangt u een bevestiging van de overstap met bijbehorend alle afspraken die gemaakt zijn. Wel zo transparant.
Hoe kom ik van mijn zakelijk contract af?
Sinds de invoering van het BAG-register (1 juli 2019) worden alle particuliere contracten op panden met woonfunctie kosteloos verbroken. Dit word volledig en professioneel door ons gerealiseerd. U kunt hiervoor contact opnemen met een van onze adviseurs op (020) 2051 464.
Waar kan ik terecht als ik vragen heb?
U kunt ons bereiken via klantenservice@verhelpenergieproblemen.nl, of telefonisch met het nummer (020) 2051 464.
€49,-
Gemiddelde maandelijkse besparing
Een betere en duurzame toekomst begint bij u.
Samen met u kijken wij naar wat het beste past bij uw situatie en zoeken het meest duurzame en kostbesparende tarief. Wij analyseren u situatie, zakelijk of particulier en zoeken vervolgens de beste energie leverancier voor u.