Heeft u een klacht?

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over 1 van onze dienstverleningen. Wij doen er ten alle tijden alles aan om dit zo goed en snel mogelijk af te handelen en u tevreden te houden. U kunt gemakkelijk contact met ons opnemen door het onderstaande formulier in te vullen of een van de onderstaande contact mogelijkheden te gebruiken.

Overschiestraat 182, 1062 XK Amsterdam

(020) 2051 464

klantenservice@verhelpenergieproblemen.nl

Meest gestelde vragen

Hoe werkt de overstap?

VEP zorgt ervoor dat dit moeiteloos verloopt. In samenwerking met uw (huidige) leverancier. Zelf hoeft u hiervoor niets te doen. Per e-mail of per post ontvangt u een bevestiging van de overstap met bijbehorend alle afspraken die gemaakt zijn. Wel zo transparant.

Hoe kom ik van mijn zakelijk contract af?

Sinds de invoering van het BAG-register (1 juli 2019) worden alle particuliere contracten op panden met woonfunctie kosteloos verbroken. Dit word volledig en professioneel door ons gerealiseerd. U kunt hiervoor contact opnemen met een van onze adviseurs op (020) 2051 464.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb?

U kunt ons bereiken via klantenservice@verhelpenergieproblemen.nl, of telefonisch met het nummer (020) 2051 464.

€49,-

Gemiddelde maandelijkse besparing

Een betere en duurzame toekomst begint bij u.

Samen met u kijken wij naar wat het beste past bij uw situatie en zoeken het meest duurzame en kostbesparende tarief. Wij analyseren u situatie, zakelijk of particulier en zoeken vervolgens de beste energie leverancier voor u.